środa, 20 lipca 2011

nie zasługuję na ciebie

Każdy z nas zna kogoś, na kogo nie zasługuje. Ja znam taką małą rudą dziewczynkę, którą pokochałam jak siostrę i która strasznie dużo dla mnie znaczy :)

Julce

nie zasługuję na ciebie

odbiję się w twoich czerwonych oczkach
powiesz że jestem a będę
każesz pójść odejdę choć z zaklejoną twarzą

taśma przyciska policzki, nie uśmiecham się

rdzawe kucyki zaplątane w sweterku pojawią się na horyzoncie
i wtedy znów zacznę żyć
nadzieja obudzi wzrok i kąciki podążą ku słońcu

wychodząc drzwiami trafiam na ciebie
wpadam w twój świat otwierasz go zawzięcie
wrzeszczysz zza rogu gdy tylko poczujesz że jestem

co to za rodzaj nie znam go jeszcze
dlaczego masz w rękach tęczę
dlaczego dajesz mi ją co dnia?


Dawno cię nie widziałam, ale mam nadzieję, że zobaczę. Jak nie wakacje, to we wrześniu, co piątek! ;)

Btw, skręcili mi już wsze meble i wsio posprzątałam, przynajmniej u siebie w pokoju. No i kupiłam sobie takie ładne pudełeczko na te moje berbecie. Śliczne jest! Aż się napatrzeć nie mogę.
W każdym razie, nie mam weny tu dziś, więc sobie po prostu resztę przemilczę.


źródło: ronaaa.deviantart.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz