piątek, 16 września 2011

migrena

Uczucia sprawiają, że zawsze wierzymy, nawet w te najbardziej oczywiste kłamstwa. Mogę zapytać kogoś, na kim mi zależy: „jaki masz kolor oczu?”, a on odpowie: „niebieski” i uwierzę, choć przecież doskonale wiem, że jego oczy są zielone. A może nawet wpadają w piwne przy zetknięciu się ze źrenicami. 


Choruję. Wszyscy jęczą, że zarażam, ale mnie przecież też ktoś musiał zarazić (Majuuu)... ;) Nie mam ostatnio na nic czasu i siły. Choruję sobie katarnie i psychicznie, jakoś mi tak ciężko i fatalnie, że nie umiem sobie z tym nawet zbytnio poradzić. Ale coś próbuję, tylko po cholerę mi dochrzaniać. I tak ledwo ciągnę, uwierzcie. Dostaję ostatnio dużo pocztówek i japka mi się cieszy jak czytam te wszystkie miłe słowa. Aj! 




Nie sklecę dziś już zbyt wiele. naprawdę ciężko mi się skupić na czymkolwiek. Wszystko sprawia mi ogromne trudności. Grrrrr.
A ze względu na okres chorobowy; tekst stary jak świat.




migrena


mam wrażenie że utknęłam w próżni
czystodeszczowej melancholii
gdzie dźwięki odbijają się od ścian
i z hukiem trafiają w centrum
mutują tak zwane ideały

stukam raz dwa trzy łyżeczką w szklankę
piję herbatę
tak bardzo boli mnie głowa

3.01.2010 (c)alyouidiot







Mam nadzieję, że u was jest lepiej, niż u mnie. ;)
Że nie umiem dzisiaj nic konstruktywnego sklecić, powklejam cytaty.


Wiesz, chciałbym ci powiedzieć...
Ale nie mam którędy. 
- Marcin Świetlicki, 49 wierszy o wódce i papierosach


Bóg jest okrutny. Czasem pozwala nam żyć. 
- Stephen King, Desperacja

Może tym właśnie jest miłość: pragnieniem drugiej osoby, aby zwrócić ci ciebie samego powiększonego przez jej wizję, upiększonego jej pismem.


Egoizmem jest sądzić, że zawsze możemy uratować osobę, którą kochamy. 
- Jonathan Carroll, Dziecko na niebie

Bądźmy weseli, bądźmy zwariowani, ryjmy serca w korze drzew, łączmy naszą krew, nie myślmy o niczym, odkrywajmy się, odsłaniajmy się, troszkę cierpmy, korzystajmy z dnia, ale to nie ma szans przetrwania. 
- Anna Gavalda, Po prostu razem

Moje serduszko zamarza z samotności...
- Daniel Senderek, SMS - Słowa mają siłę


Słońce chyliło się ku schematowi.  
- Adam Wiśniewski-Snerg, Tramwajada





Nieraz myślę, że jestem samą powłoką i nie rozumiem, dlaczego niektórzy mnie lubią. Kiedy spotykam nowych ludzi, zawsze przychodzi mi to do głowy. Że jestem płytka. 
-
Gdy za dużo o sobie powiesz, ktoś może cię zranić. 
- Dorothy Koomson, Zaopiekuj się mną.




So, See ya. Czytamy się 18 września, mam nadzieję, że wykrzeszę wtedy coś więcej od siebie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz