środa, 14 stycznia 2015

#Własne: Głucho

Hej.
Znacie te dni, kiedy coś siedzi w was gdzieś w środku, głęboko.
Gryzie.
Nie daje spokoju.
Nie umiecie tego powiedzieć.
Ułożyć w sensowne zdania.

No.
Ja mam dziś ten dzień.


głucho


widziałam cię ostatnio na przystanku
mokliśmy w obawach
uderzaliśmy dłonią w dłoń,
telepatycznie

zabierz mnie do wspólnych wrogów
na odmawianie modlitw przeciw 
wiecznemu potępieniu

(oddech coraz bardziej płytki)

po co parasol nad głową,
on nie jest domem ani schronieniem
- otul mnie swoim swetrem
z wonią magnolii między włóknami

pozwól wtopić się w siebie
zapomnieć o zamachu na nasze jestestwo
o przerażeniu kołyszącym serce do snu

smutno mi kiedy w słuchawce gra cisza
przecież wiesz, że dużo mówię
bo tak wiele mam do ukrycia

14.01.2015


Potrzebuję dużo szczęścia w ostatnim czasie i w nadchodzących dniach szczególnie....
Trzymam za was kciuki.


Uważajcie na siebie.
Niedługo pewnie się spotkamy znowu!
xoxoxo



Wtula się, bo w końcu zrozumiała, co to znaczy, że ktoś mógłby się za nią dać publicznie rozstrzelać.
- Jakub Żulczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz