poniedziałek, 26 listopada 2012

kochanie, jesteś ze mną, przy mnie każdego dnia.


pamiętasz te noce
morskich bitew niestoczone pola
wypełzaliśmy rankiem o smaku
świeżej herbaty

mogłam chodzić spać milion razy
i budzić się dwa miliony
liczyć siedem ich na niebie
i mieć wrażenie
oswojenie
przywłaszczenie mojego istnienia
innym podmiotom, nie przedmiotom

mogę być czyjaś znowu
ale nie na sekundę
gdzie mój byt i twoje bycie
przecina się nie raz nie dwa

mogłabym leżeć codziennie na stole
podając na talerzach Twoje myśli

Tylko uśmiechnij się do mnie,
bo taki piękny dzisiaj dzień.

26.11.2012
Kochanie, jesteś ze mną, przy mnie każdego dnia.


Cóż za cudowny dzień!
Słońce!
Tyle uśmiechu mogło by być codziennie. Nie tylko tego znanego, ale i obcego. Każdego uśmiechu chcę więcej! Więcej!


Ostatnio porzuciłam sprawy przeznaczenia dla wyższych celów i chyba mi się to opłaciło. W każdym razie, dalej naiwnie w nie wierzę, haha. 

Darling, you're with me, always around me!
Darling, I feel you under my body.
Give me shelter, or show me heart.
Come on love, come on love,
Watch me fall apart, watch me fall apart...


Miłość jest ko­tem. Przychodzi, kiedy ma na to ochotę. Nie py­tając o zda­nie siada na ko­la­nach i og­rze­wa cię samą swoją obec­nością. Ma pa­zu­ry, ale i tak wiesz, że faj­nie jest mieć ko­ta.
-John Planty

Nie wiem już sama, czym jest miłość! Czy w ogóle jest! Jak o dużo łatwiej wierzyć, że jednak istnieje, że to, co się przeżyło, nie było ani fikcją, ani bajką. Lecz jeśli to były miłości, to cóż przed nami? Szkoda myśleć! Szkoda gadać! Dzisiaj jedyne, co nasuwa mi się na myśl, to - Taki piękny dzisiaj dzień! I że, na przykład, cały czas się uśmiecham. W końcu bez powodu! 

Spójrz trochę dalej, podnieś głowę i uśmiechnij się, nawet jeśli za oknem jest zawierucha! H.Jackson Brown napisał kiedyś, że każdego dnia powinniśmy uśmiechnąć się przynajmniej raz do nieznajomego, bo być może nasz uśmiech jest jedynym słońcem, które on spotka tego dnia. Czyż to nie są wpaniałe słowa na motto?

Today, give a stranger one of your smiles. It might be the only sunshine he sees all day.



Trzymajcie się ciepło i być może zawitam tu wkrótce z jakimiś moimi super-życiowymi rozkminami! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz