sobota, 5 września 2015

#Własne: niepytana/decyzje


Hej!
Dzielę się skrobką!




niepytana

połyskują mi włosy na słońcu
a oczy błyszczą w ciemności
opleciona twoim ramieniem
uciekam w takt ukrytych melodii

coś ciągle gra mi w głowie
czuję się jak na karuzeli
ginąc w twoich głębokich oczach

może prawda nas zaboli
obetrze z marzeń
milcząc możemy opowiadać sobie
nieskończone historie
nieprawdopodobnych zdarzeń

coś przecina mnie na wskroś
nie mogę przestać pytać o ciebie
eter, ślę w eter

ale nikt nie odpowie,
nikt, zupełnie nikt,
nikt nie odpowiada.

2/9/2015




***



decyzje

spekulacje - otwarte całą dobę
po chodnikach chodzą cudze myśli
zbierają drobne na wodę,
wódę - wszystko jedno

(tu robię sobie przerwę na piwo,
dokładnie tutaj,
po prawo - w tym lokalu)

nadzwyczaj dziś gorąco
choć ziemia wystygła i depczę 
po głębokich depresjach zmęczonych
sąsiadów

na nic więcej mnie nie stać,
tylko uśmiech mogę kupić za te grosze
plączące się w tylnej kieszeni

może to wystarczy na odkupienie win
na zamazanie grzechów
na bilet

koniecznie w jedną stronę
koniecznie w tę drugą
na którą kompletnie
nie mam odwagi

co zrobiłaś z moją głową
pozwól zdjąć tę smycz
(w tym miejscu dopijam już trzecie)

5/9/2015



you're still surprising me by drinking so much.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz