wtorek, 1 października 2013

you can't build towers with your head in the sand

hejho!

mam zastój bloggerowy; ale to nic
polecam wam:

aiden grimshaw - hold on
i
modestep - paradise (coldplay cover)


jak widać, zmieniłam wygląd
korzystam z tego, że jestem chora
siedzę drugi tydzień w domu
i wiecie, mój internet dobrze działa rano.

tutaj można przeczytać moje nowe opowiadanie -> To nie twoja wina, kotku

nad którym w sumie pracowałam może ze 4-6 dni.


także tego; zastój bloggerowy jest, ale nie zastój pisarski!


w ogóle, odebrałam wczoraj dowód
i straszny dół mnie złapał
że w ogóle szkoda gadaci. ;<

eeej, możesz teraz kupić wódkę
eeeej, już jesteś dorosła, to takie super!
chyba nie wiecie, co mówicie
ulatuje ze mnie ostatnia część szczęśliwego dzieciaka
Boże mój, Boże, ale to smutne.

no, ja jakoś nie umiem się z tego cieszyć i nic na to nie poradzę.

może macie do polecenia jakąś ciekawą muzykę?

i co tam u was? jak wasze życia?

bo wiecie, ja jestem już w maturalnej
i ogólnie teraz słyszę tylko blablabla matura
blablabla matura matura blablablablaaaaa
i już sram tą maturą,
ale wierzę w siebie, że pójdzie mi to dobrze
i dostanę się tam, gdzie chcę
i osiągnę to, co chcę.
i w ogóle będzie tak, jak chcę, żeby było.

ZOBACZYMY.



Trzymam kciuki za wasze marzenia,
a wy trzymajcie za moje!

Nie umarłam!
Wróciłam z Grecji (choć to było wątpliwe)
w wolnej chwili opowiem wam tę ciekawą przygodę!;)




5 komentarzy:

  1. Czyta się dobrze, ale obrazki na tle w szablonie "brzydko się powielają". :3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tak brzydko bo pionowo stanowią całość, a w bok to tak nie przeszkadza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi przeszkadza więc jest źle. Zawierz mi, znam się trochę na tym :3

      Usuń
  3. to mi znajdź jakieś lepsze mistrzu, bo mnie się zwyczajnie nie chce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz że tak długo, ale w końcu zrobiłem. Jak chcesz możesz użyć a jak nie to trudno :)

      https://www.dropbox.com/s/ppciko2szs70oxl/tlo.jpg

      Usuń