piątek, 8 lipca 2011

empireum

Mówią, że poezja kłamie. Ogólnie dużo mówią, ale to niekoniecznie prawda. Ostatnio przekonałam się o tym, jak często ludzie kłamią. Nie rozumiem wielu rzeczy. Naprawdę wielu. Czasem nawet siebie. Mam w sobie wiele dziwnych uczuć. Nie wiedziałam, że tak się da. Wiem, że mi też zarzucą kłamstwo. Baaa, i to tak długie. Że znowu wyszło tak, jak nie powinno wyjść. Ale tego lata nauczyłam się, że najważniejsze jest samemu znać prawdę, bo ludzie zawsze będą wymyślać i gadać. Prawda? Nie odpowiadamy za to, co ktoś sobie wydedukuje, odpowiadamy za najczystszą postać wychodzącą od nas. Nikogo nie okłamałam. Uczucia rządzą się własnymi prawami, których rozum nie zna. W końcu żyję! Ha? Ha. I nie obgryzam paznokci. Zniknęły powody do nerwów. Kochana Adelka śpiewała:
Nevermind, I'll find someone like you,
I wish nothing but the best for you two
Don't forget me, I beg,
I remember you said,
"Sometimes it lasts in love,
But sometimes it hurts instead"


Nie szukałam nikogo zastępczego, nikogo takiego samego. Ludzi się nie zastępuje, ani ludźmi się nie bawi. Nie chcę rozgrzeszania z własnego szczęścia i własnych decyzji. "This is the first day of my life. I'm glad I didn't die before I met you". Wszystko zaczyna się prostować, a życie w końcu nabierać barw zamiast jakiejś szarawej papki. Dziękuję wszystkim, którzy się do tego przyczynili. A sporo was było, skubańce :) A takiemu jednemu skubańcowi to dziękuję podwójnie <3
Tak! Nowego życia dzień 1 dobiega końca!


EMPIREUM

zaszyj kolejną radość,
smutek, gniew i rozpacz
zedrzyj najmniejszy skrawek
siebie

umyj w niepewności,
otocz mnie niewidzialnym cieniem
by każda sekta zniknęła pod znakami
naszych głów

napisz na kartce papieru
godzinę antraktów
oddechem przejmij kontrolę
nad moim niespełnionym marzeniem

zabierz mnie dedalom
bo wyrwą pióra i spadnę na twarz

25.04.11 (c) alyouidiot

źródło: CasheeFoo.deviantart.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz